Poniedziałek 6.11.2017

Śniadanie:

herbata owocowa/200g-40kcal/,chleb mieszany z masłem/110g-258kcal/,pasta z tuńczyka,jajka z zieloną pietruszką i ogórkiem/30g-56kcal/,             Razem kcal 354

Obiad:                                                                                       

 zupa krupnik z jarzynami na mięsie/250g-198kcal/,makaron spaghetti/150g-110kcal/,sos bolognese z mięsem i jarzynami/150g -280kcal/,kompot wieloowocowy/200g-104kcal/,                                                                                                                   Razem 692kcal


Podwieczorek:

deser jogurtowy z miodem/100g-104kcal/,paluchy kukurydziane/30g-105kcal/    
Razem kcal 209
   

Wtorek 07.11.2017

Śniadanie:

kakao z mlekiem /200g-136kcal/,chleb mieszany z masłem/100g+10g-258kcal/,ser żółty/20g-66kcal/,ogórek zielony/20g-2kcal/
Razem kcal 462

Obiad:

zupa rosół z jarzynami na mięsie/250g-198kcal/,ziemniaki/200g - 212kcal/,kotlet mielony/80g-198kcal/,kompot wieloowocowy/200g-104kcal/,mizeria ze śmietaną/100g-54kcal/                              Razem766kcal.

Podwieczorek:

mandarynka/60g-30kcal/
                                                                                                                                                                                     Razem kcal102 
                                                                                                                                                          Środa 08.11.2017

Śniadanie:

mleko z płatkami kukurydzianymi/250g-95kcal/,chleb mieszany z masłem/50g+5g-128kcal/,herbata owocowa/250g-40kcal/,miód/20g-26kcal/,winogron/50g-34kcal/                                                                                                     Razem kcal 323

Obiad:
barszcz z jarzynami na mięsie/250g-210kcal/,kasza jaglana /100g-99kcal/,gulasz drobiowy/150g-210kcal/,marchewka juniorka/100g-60kcal/kompot wieloowocowy/200g-104kcal/                                                                                        Razem 683kcal.

Podwieczorek:
banan/60g-59kcal/
                                                                   Czwartek 09.11.2017

Śniadanie:
herbata malinowa z żurawiną/200g-40kcal/,bułka sojowa z masłem /45g+5g-184kcal/, pasta z kiełbasy z pietruszką zieloną  i ogórkiem/30g-130kcal/                                                                                                                                   Razem kcal 354

Obiad:

zupa grysikowa z jarzynami na mięsie/250g-198kcal/,ziemniaki/200g - 212kcal/,filet z ryby/80g-180kcal/,surówka z kapusty kiszonej /100g-70kcal/,kompot wieloowocowy/200g-267kcal/                                Razem 927kcal.


Podwieczorek:
sok z jabłek i truskawek/100g-90kcal/,wek z masłem25g+5g-80kcal/,                                                            Razem kcal 175

Piątek 10.11.2017

Śniadanie:

kawa inka z mlekiem/200g-140kcal/,chleb mieszany z masłem/110g -258kcal/,twarożek/30g-48kcal/,rzodkiewka/10g-1kcal/,szczypiorek/10g-1kcal/                             Razem kcal448

Obiad:

zupa ogórkowa z jarzynami na mięsie/250g-164kcal/,kluski na parze z koktailem owocowym/200g-402 kcal/,kompot wieloowocowy/200g-104/                   Razem kcal 670

Podwieczorek:

gruszka/65g-35kcal/


Jadłospis może ulec zmianie.