Poniedziałek 9.10.2017

Śniadanie:

herbata owocowa/250g-40kcal/,chleb mieszany z masłem/110g-258kcal/,kiełbasa żywiecka/40g-39kcal/,pomidor/20g-5kcal/                                        Razem kcal 342

Obiad:                                                                                       

 zupa grochowa z jarzynami na mięsie/250g-220kcal/,racuchy z jabłkiem/250g- 338kcal/,kompot wieloowocowy/200g-104kcal/,                                                        Razem 662 kcal.



Podwieczorek:

deser jogurtowy z miodem/100g-104kcal/,paluchy kukurydziane/30g-105kcal/    
Razem kcal 209
   

Wtorek 10.10.2017

Śniadanie:

herbata owocowa/250g-40kcal/,chleb mieszany z masłem/100g+5g-258kcal/,poledwica sopocka/40g-38kcal/,papryka czerwona/20g-5kcal/              Razem kcal 341



Obiad:

zupa grysikowa z jarzynami na mięsie/250g-198kcal/,ziemniaki /200g-212kcal/,jajko sadzone/52g-127kcal/,mizeria ze śmietaną/100g-54kcal/,kompot wieloowocowy/200g-104kcal/,      Razem kcal 695


Podwieczorek:

śliwka /26g-12kcal/,herbatniki bebe/16g-50kcal/,herbata owocowa/250g-40kcal/
                                                                                                                                                                                       Razem kcal102 
                                                                                                                                                          Środa 11.10.2017

Śniadanie:

kakao z mlekiem /200g-136kcal/,bułka kajzerka z masłem/30g+5g-127kcal/,dżem owocowy/5g-26kcal/,jabłko/50g-25kcal/
Razem kcal 532

Obiad:

zupa pomidorowa z jarzynami na mięsie/250g-172kcal/,łazanki z mięsem,kiełbasą i kapustą/200g-412kcal/,kompot wieloowocowy/200g-104kcal/,         Razem 688kcal.

Podwieczorek:
chałka z masłem/15g-42kcal/,sok z jabłek/100g-42kcal/
Razem kcal 84

Czwartek 12.06.2017

Śniadanie:
kawa inka z mlekiem/200g-140kcal/,chleb mieszany z masłem/110g -258kcal/,twarożek/30g-48kcal/,rzodkiewka/10g-1kcal/,szczypiorek/10g-1kcal/   Razem kcal 448

 


Obiad:

zupa krupnik z jarzynami na mięsie/250g-198kcal/,ziemniaki /200g-212kcal/,kotlet schabowy/80g-252kcal/,kompot owocowy/200g -104kcal/,marchewka z groszkiem/100g-38kcal/                                                         Razem kcal 804


Podwieczorek:
kiwi/40g-21kcal/

Piątek 13.06.2017

Śniadanie:

herbata malinowa z żurawiną/200g-40kcal/,chleb mieszany z masłem/100g+10g-258kcal/,pasta z jaj z zieloną pietruszką/30g-48kcal/,                                                                    Razem 346kcal

Obiad:

zupa brokułowa z jarzynami na mięsie/250g-140kcal/,makaron z serem,masłem/200g-501kcal/,kompot wieloowocowy/200g-104kcal/,                                                      Razem kcal 745


Podwieczorek:

nektarynka/60g-57kcal/


Jadłospis może ulec zmianie.